USŁUGI COPYWRITERSKIE

Jak mogę Ci pomóc?

Każdy tekst, który powstaje dla biznesu, jest elementem strategii marketingowej. By przyniósł efekty, musi być spójny z charakterem marki i kluczowy dla klientów. Zaprojektuję i napiszę dla Ciebie:

Czarny megafon, który nawiązuje do tworzenia treści, które trafiają do grupy docelowej i przyciągają klientów.

Jeśli dopiero tworzysz swoją markę:

strategię komunikacyjną

Dwa pojemniki z mydłem w płynie w brązowych kolorach, nawiązanie do opisów produktów.

Jeśli szukasz nazwy dla biznesu, produktu lub usług:

naming

Srebrno-czarny laptop, na ekranie pokazana jest przykładowa strona internetowa.

Jeśli planujesz zaistnieć w sieci:

treści na stronę WWW

Zielony smartfon z wyświetloną na ekranie stroną www Słowa Klucze.

Jeśli zamierzasz podbić SEO:

artykuły blogowe

Beżowa koperta z brązową wstążką, nawiązanie do tworzenia profesjonalnych treści.

Jeśli budujesz relację z klientami:

newslettery i inne teksty marketingowe

Złota lupa z drewnianą rączką, symbol wyszukiwania.

A jeśli chcesz, by ktoś zerknął doświadczonym okiem na Twój tekst:

pomogę w korekcie i redakcji

kreatywny copywriting

Sprawdź, co mogę dla Ciebie zrobić

W języku polskim jest ponad 200 tysięcy słów… Ale spokojna głowa, pomogę Ci wybrać te kluczowe dla Twojej marki.

Brązowy symbol prezentacji.

Opracuję strategię komunikacyjną

Nie pozwól, aby język, za pomocą którego rozwijasz biznes, był przypadkowy. Na podstawie analizy grupy docelowej, archetypu marki oraz celu, jaki chcesz osiągnąć – opracuję unikalny głos i ton Twojej firmy, który ułatwi Ci nawiązanie relacji z klientami.

Dzięki temu:

  • treści na stronie WWW, w social mediach oraz podczas kampanii reklamowych będą spójne; 

  • zaoszczędzisz czas na zastanawianie się, jakich słów użyć, tworząc kolejnego posta lub 
e-maila;

  • zyskasz dokument ułatwiający zaprojektowanie identyfikacji wizualnej;

  • wyróżnisz się na tle konkurencji;

  • zbudujesz silny wizerunek marki.

Brązowa ikona ołówka, która nawiązuje do tworzenia treści

Stworzę unikatowe nazwy

Wolisz zjeść kawałek ciasta czy porcję malinowej chmurki? Dobrze przemyślany naming pobudza nie tylko apetyt, ale również chęć skorzystania z miło kojarzącej się oferty. Stworzę unikatową nazwę Twojej marki, nowej linii produktów lub usług – wabiącą do zapoznania się z tym, co oferujesz.

Dzięki temu:

  • Twoje produkty lub usługi przyciągną uwagę klientów;

  • wyróżnisz swoją ofertę na rynku;

  • to, co sprzedajesz, utrwali się w świadomości kupujących;

  • oszczędzisz czas, mając klucz ułatwiający tworzenie kolejnych nazw;

  • zbudujesz markę zapadającą w pamięć.

Brązowy symbol globalności i dostępności.

Zaprojektuję treści na stronę WWW

Strona internetowa to najczęściej pierwsze miejsce styku klienta z Twoją marką. Masz tylko 3 sekundy, by zrobić dobre wrażenie, utrzymać zainteresowanie internauty i skłonić go do podjęcia działania, na którym Ci zależy. Zaprojektuję treści, które poprowadzą klienta wprost do celu!

Dzięki temu:

  • Twoje teksty będą unikatowe oraz spójne z głosem i tonem Twojej marki;

  • treści trafią w serca (i umysły!) Twojej grupy docelowej;

  • zrealizujesz cel, jakiemu Twoja witryna ma służyć;

  • dasz się poznać jako profesjonalna i rzetelna firma;

  • zbudujesz wiarygodność wśród swoich klientów.

Brązowy symbol laptopa.

Napiszę artykuły blogowe zoptymalizowane pod SEO

Dobry artykuł nie napisze się sam. Ba, nawet sztuczna inteligencja ma w tym obszarze braki. Aby SEO się stanęło, potrzeba: rzetelnego researchu, zaprojektowania treści, napisania tekstu, zoptymalizowania pod kątem fraz kluczowych, redakcji i korekty. Zrobię to za Ciebie!

Dzięki temu:

  • pomożesz swoim klientom rozwiązać problem;

  • przedstawisz swoją ofertę w szerokim kontekście;

  • dasz się poznać jako ekspert w swojej dziedzinie;

  • zyskasz czas na robienie tego, co sprawia Ci najwięcej frajdy;

  • zwiększysz widoczność strony w wyszukiwarkach.

Brązowy symbol notesu lub kalendarza.

Zredaguję merytoryczne newslettery i inne teksty marketingowe

E-maile z informacją o wyjątkowej okazji, wiadomości z podziękowaniem za zakupy czy kartki z życzeniami na święta – regularny kontakt z klientami buduje długofalowe relacje. Zredaguję tekst, który sprawi, że odbiorca ciepło o Tobie pomyśli. I to zapamięta.

Dzięki temu:

  • nawiążesz trwałe relacje z odbiorcami;

  • zyskasz ich zaufanie i lojalność;

  • zbudujesz wizerunek eksperta;

  • skompletujesz listę potencjalnych klientów;

  • uwolnisz swój czas na rozkręcanie biznesu.

Brązowy symbol tekstu.

Poprawię lub zredaguję Twoje teksty

Ty najlepiej znasz się na swoim biznesie i najlepiej potrafisz o nim opowiadać. A Twoje teksty najlepiej oddadzą charakter Twojej marki. Pamiętaj jednak, że podwójna weryfikacja robi dobrze każdej treści. Jako redaktorka i korektorka zerknę czułym okiem na efekt Twojej pracy.

Dzięki temu:

  • pozbędziesz się błędów ortograficznych, interpunkcyjnych i składniowych;

  • wyeliminujesz wszystkie niechciane literówki;

  • zyskasz łatwy w odbiorze i skuteczny tekst;

  • zbudujesz wiarygodność swojej marki;

  • pokażesz się jako osoba profesjonalnie podchodząca do biznesu.

etapy współpracy

Od słowa do słowa i mamy sprawdzone teksty

Wszystko zaczyna się od rozmowy. To dzięki niej mamy okazję znaleźć wspólny język i nawiązać taką współpracę, że klienci będą o Tobie gadać. Dużo i dobrze.

Złota żarówka, która nawiązuje do pomysłów na skuteczny copywriting.

Ustalamy, po co w ogóle piszemy

Nikt nie zna się lepiej na Twoim biznesie niż Ty! Dlatego najpierw wsłuchuję się w to, jak o nim opowiadasz! Chłonę, czym się zajmujesz i jakie wartości Ci przyświecają. Kim jest Twój klient i czego potrzebuje. Za co cenisz konkurencję (a co Cię u niej drażni). I najważniejsze: jaki cel chcesz osiągnąć za pomocą treści.

Notes i leżący na nim niebieski długopis, nawiązanie do copywritingu.

Tworzymy strategię komunikacji

Twoja opowieść to mój wstęp do opracowania tonu i głosu marki – wytycznych, dzięki którym wszystkie treści powstające w Twojej firmie (i wokół niej) będą spójne i unikatowe. Ten kluczowy dokument stanowi bazę nie tylko pod teksty na stronę WWW czy artykuły, ale również pod inne działania marketingowe – np. projektowanie identyfikacji wizualnej.

obraz lupy powiększającej

Pracujemy nad tekstem

Zbieram materiały merytoryczne, projektuję strukturę tekstu (np. nagłówki, paragrafy, frazy kluczowe, wezwania do działania) i piszę, jakby jutra miało nie być. Gdy postawię ostatnią kropkę, całość przekazuję pod czujne oko korektorki, która bezlitośnie eliminuje wszelkie błędy językowe i weryfikuje zawartość merytoryczną.

Fantazyjny złoto-srebrny klucz, który symbolizuje markę Słowa Klucze.

Bawimy się dalej!

Tak jak dynamiczny jest Twój biznes – tak dynamiczne jest życie tekstów w sieci. Klucz do sukcesu to sprawdzanie, co działa, a co można poprawić. Są nowe wytyczne SEO? Masz inny pomysł na nagłówek? Coś trzeba przeredagować, bo zmienił się układ strony? Słowa Klucze są dla Ciebie cały czas otwarte!

skuteczny kontakt

Potrzebujesz kluczowych treści? Daj znać!

Zamyślona właścicielka marki Słowa Klucze w zielonej marynarce i eleganckiej bluzce.
Wideorozmowa

Faq

Kto pyta, nie błądzi

Zastanawiasz się, czy tak naprawdę w dobie AI copywriter jest Ci potrzebny? Na to oraz inne kluczowe pytania znajdziesz odpowiedź poniżej!

Kobieta trzyma w dłoni ołówek i pisze w notatniku, po prawej stronie znajduje się laptop, a po lewej kubek z napojem.
Brązowy symbol ołówka nad kartką papieru, nawiązanie do copywritingu.

Kto to jest copywriter i co on takiego potrafi?

Copywriter to taki magik słów – potrafi zamieniać myśli, idee i emocje w teksty, które oczarowują czytelnika.

Jego magiczne moce to nie tylko zdolności językowe, ale również umiejętność wnikliwego analizowania potrzeb klienta i tworzenia treści wychodzących im naprzeciw.

Dobry copywriter wie, jak ludzki umysł przyswaja to, co czyta, i jest na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu. Dzięki temu potrafi wyczarować teksty, które pomogą Ci zrealizować cele biznesowe.

Brązowy symbol przedstawiający użytkownika strony www Słowa Klucze.

W czym copywriter jest lepszy od sztucznej inteligencji?

Sztuczna inteligencja wygeneruje Ci naprawdę dobry tekst na stronę internetową, napisze świetnego e-maila do kampanii marketingowej, a nawet zaproponuje chwytliwy slogan dla Twojej marki.

Ale pracuje na tym, co już było. No i brak jej ludzkiego wyczucia.

Copywriter posiada zdolność interpretacji subtelności językowych, rozumie kontekst emocjonalny i łączy analizę danych z kreatywnością – a te cechy pozwalają dostosować treści do unikalnej tożsamości Twojej marki.

Brązowy symbol wykresu, nawiązanie do wzrostu sprzedaży dzięki wartościowym treściom na stronie www.

Dlaczego warto skorzystać z usług copywritera do tworzenia treści na stronie internetowej?

Profesjonalne teksty nie tylko przyciągają uwagę, ale także komunikują wartości Twojej marki. Decydują o tym, czy ktoś przescrolluje stronę, sprawdzi, czy masz coś ciekawego w zanadrzu i – co najważniejsze – skorzysta z Twojej oferty.

Przemyślana architektura treści i spójne teksty dopasowane do Twojej grupy docelowej przekonują klientów do działania.

Co to jest ta cała strategia komunikacyjna marki?

Strategia komunikacyjna to kluczowy element budowy spójnego wizerunku Twojej marki – taki kompas dla wszystkich komunikatów i interakcji firmy z otoczeniem.

Określa, kto jest odbiorcą treści, w jaki sposób się z nim komunikować, jakie wartości marka chce przekazać i jak chce być postrzegana.

Ile trwa proces tworzenia treści?

Czas potrzebny na stworzenie treści zależy od… projektu. 😉

Współpracując z Tobą, jaram się naszym projektem, poświęcam mu całą swoją uwagę i chcę Ci pokazać efekty, gdy tylko zostaną dopieszczone.** Od spotkania strategicznego do pierwszej wersji tekstu mija zwykle 10 dni roboczych.**

Brązowy symbol portfela.

Ile kosztują usługi copywritera?

Koszty zależą od… projektu. 😉

Po omówieniu Twoich potrzeb przygotuję szczegółową ofertę cenową, zapewniając transparentność i pewność co do kosztów przed rozpoczęciem współpracy.

Widełki cenowe znajdziesz również w zakładce oferta.

Brązowy symbol ołówka, nawiązanie do copywritingu.

Czy koszty obejmują również dodatkowe korekty i poprawki?

Cena obejmuje tworzenie strategii komunikacyjnej, projektowanie treści, stworzenie tekstu, optymalizację pod SEO, redakcję i korektę wykonaną przez profesjonalną korektorkę, 2 rundy poprawek oraz ostatni look, gdy treść pojawi się na stronie.

Wszystko po to, by końcowy efekt zapierał dech w piersiach!

Brązowy symbol prezentacji.

Czy treści na stronę będą zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek (SEO)?

Oczywiście! Korzystam z narzędzi pozwalających na weryfikację stworzonych treści pod kątem algorytmów.

Dzięki temu otrzymasz teksty, które poprawią widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Czy można wprowadzić poprawki do stworzonych treści?

Ależ jak najbardziej! Treści tworzę według opracowanej wspólnie strategii, dostarczonych przez Ciebie materiałów oraz zatwierdzonego projektu.

Ale każdy feedback jest na wagę złota!

Nasza umowa gwarantuje Ci darmowe 2 rundy poprawek, aby rezultat był cacy. 👌

Skąd wiadomo, że treści są unikalne?

Działam zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi, zatem dostarczam treści w całości oryginalne. Dodatkowo używam narzędzi antyplagiatowych, aby potwierdzić ich unikalność.

Brązowy sumbol teczki, która nawiązuje do prowadzenia biznesu.

W jakiej formie są gotowe treści?

Gotowe treści udostępniam w dokumencie Google wraz ze wskazówkami, np. dotyczącymi optymalnego umiejscowienia treści na stronie lub dodatkowych elementów podbijających SEO.

Nie ma tu rozkmin, które chodzą Ci po głowie?

Pogadajmy!

Współpraca

Z kim współpracuję?

Z osobami, które wiedzą, że słowa mają moc i chcą ich potęgę wykorzystać w swoim biznesie.

Złota żarówka nawiązująca do pomysłów na teksty, które pomagają rozwijać biznes.

Z agencjami marketingowymi

Dobre copy to jeden z podstawowych elementów nie tylko skutecznej strony internetowej, ale również efektywnej kampanii marketingowej. Współpracowałam m.in. ze studiem reklamy, agencją kreatywną oraz software housem.


Paczka owinięta papierem i związana sznurkiem, oklejona naklejkami i znaczkami.

Z właścicielami sklepów e-commerce

Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się sam – a jego opis na platformie sprzedażowej to czasem jedyny sposób, by zachęcić klienta do zakupu. Tworzyłam treści m.in. dla producentów zabawek, dystrybutorów środków dezynfekujących i sprzętu muzycznego.

Srebrny wózek zakupowy z neonowo-zielonymi elementami.

Z przedsiębiorcami rozkręcającymi biznes

Startując z własną firmą, masz pełne ręce roboty i głowę zajętą milionem spraw – to właśnie wtedy pomoc copywritera jest na wagę złota. Projektowałam strategię komunikacyjną m.in. dla deweloperów, korektorek i trenerek mentalnych.

Oferta

Strategia komunikacyjna

od 690 zł

  • Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
  • Dokument ze strategią komunikacyjną marki
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Teksty na stronę WWW

od 1490 zł

  • Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
  • Treści na stronę główną + 3 podstrony
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Naming

od 290zł

  • Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
  • 3 propozycje nazw
  • Do 3 rund poprawek
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Artykuł blogowy

od 590 zł

  • Gruntowny research
  • Tekst od 5 do 7 tys. znaków ze spacjami
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Newslettery i inne teksty marketingowe

od 90 zł / 1000 zzs

  • Kluczowanko (rozmowa o Twoim biznesie)
  • Przygotowanie treści
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

Oferta

Redakcja i korekta

od 49 zł / 1000 zzs

  • Korekta błędów językowych
  • Ujednolicenie stylu komunikacji
  • Do 3 rund udoskonaleń
Pogadajmy o szczegółach

*Podane ceny są kwotami netto. Do ceny należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23%.

Blog

Szewc, co bez butów nie chodzi

Artykuły na temat marketingu, copywritingu i biznesu online

Wchodzę po dawkę wiedzy
Srebrny laptop, który nawiązuje do prowadzenia biznesu online.

E-mail marketing – czy warto go stosować w Twojej firmie?

Już za niedługo będzie tu świetny artykuł!

Sprawdź więcej
Srebrny laptop, który nawiązuje do prowadzenia biznesu online.

Czy warto prowadzić bloga firmowego?

Już za niedługo będzie tu świetny artykuł!

Sprawdź więcej
Wyróżnione
Biurko, na którym znajduje się notes, srebrny długopis, smartfon, laptop, czarny zegarek ze srebrną tarczą i kawa w białym kubku.

Czym jest SEO

SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, oznacza wszystkie te zabiegi, które sprawiają, że gdy użytkownik wpisze w lupkę zapytanie związane z Twoją branżą – to właśnie Twoja witryna wyświetli mu się jako jeden z pierwszych wyników.

Sprawdź więcej