O mnie

Kim jestem i co ja tu robię?

Brązowy symbol osoby.

Chciałam zostać dziennikarką.

W podstawówce wydałam pierwszą w historii szkoły gazetkę.

W gimnazjum dołączyłam do redakcji prężnie działającego miesięcznika.

W liceum uczestniczyłam w warsztatach dziennikarskich.

I wreszcie na studiach (kierunek: filologia polska, specjalizacja: dziennikarstwo i krytyka literacka) dostałam się na praktyki do popularnego czasopisma.

Po tych 3 tygodniach rzetelnej dziennikarskiej fuchy zorientowałam się, że ta robota jest totalnie nie dla mnie.

Kobieta z krótkimi blond włosami w zielonej marynarce – copywriterka Słowa Klucze. Ma czerwone paznokcie i srebrny zegarek na nadgarstku.
Kamila w zielonych okularach, które przypominają sombrero, przed nią znajduje się laptop, a za nią szara kanapa, na której znajdują się książki.

Za to odkryłam prawdę, która stała się moją obsesją: słowa mają moc.

Tę magiczną moc, za pomocą której wystarczy wypowiedzieć formułkę: „I ślubuję Ci…”, a już można prawem boskim i ludzkim, legalnie, z obcym facetem dzielić łoże i konto.

cudotwórczą moc, która pozwala poczuć różnicę w smaku, gdy jem biszkopta z kremem, a delektuję się Zieloną Finezją.

I tę sprawczą – która z obojętnego konsumenta czyni wyznawcę marki.

To zaprowadziło mnie do sprzedaży bezpośredniej, a potem na platformach e-commerce.

Marketingu cyfrowego uczyłam się na żywym organizmie – jako jednoosobowy dział ds. promocji trzech linii biznesowych. Ten bagaż doświadczeń przytaszczyłam do agencji marketingowej, w której wyspecjalizowałam się w copywritingu. Aż w końcu postanowiłam ruszyć w swoją stronę i odpaliłam własny biznes.

Pokazuję, jak korzystać z potężnej mocy słów, aby budować zaufanie odbiorców, zwiększać konwersję i rozwijać biznes online.

Brązowy symbol zwycięstwa – puchar.

Moja misja

Łączę kompetencje językowe, umiejętności sprzedażowe, wiedzę o marketingu i zapędy do ciągłej nauki, aby pomagać markom w uporządkowaniu języka, jakim komunikują się ze swoimi klientami.

Co wyróżnia słowa klucze

Jakie są moje supermoce?

Nie wierzę w przypadki. Wierzę w to, że cały wszechświat nam sprzyja, abyśmy mogli efektywnie współpracować nad słowami w Twoim biznesie.

Mój ulubiony sport to ekwilibrystyka lingwistyczna. Trenuję go, ucząc się od najlepszych, pisząc dla siebie i klientów oraz czytając na potęgę.

Marketing to nie tylko dziedzina, którą się zajmuję – to mój sposób myślenia. Z powodzeniem stosuję go nawet prywatnie (działa!).

Pomagałam rozwijać się wielu biznesom, a teraz sama jak nakręcona rozkręcam własny – więc wiem, z czym to się je i jak smakuje.

Owszem, jestem kreatywna i umiem w pisanie. Ale dopiero jako Brygida Pląs staję się czynnym wulkanem nowych pomysłów.

Jaram się tym, że mogę robić to, co kocham, dlatego do każdego zlecenia podchodzę jak kociak do włóczki – z pełnym zaangażowaniem.

Uśmiechnięta kobieta w okularach we wzorzystej bluzce, korektorka Słowa Klucze.

Korekta

Klucz do Twojego sukcesu to Sprawdzone Teksty

Iwona Wajs-Gorgoń – korektorka i redaktorka tekstów dla biznesu

Podwójna weryfikacja robi dobrze każdej treści. A Ty otrzymasz ode mnie teksty nie tylko świetnie napisane, ale również rzetelnie sprawdzone przez profesjonalną korektorkę. Dzięki temu klienci skupią się na sednie Twojej oferty, a nie na literówce czy zabłąkanym przecinku.

Białe logo LinkedIn na tle butelkowej zieleni.

Skuteczny kontakt

Potrzebujesz kluczowych treści? Daj znać!

Zamyślona właścicielka marki Słowa Klucze w zielonej marynarce i eleganckiej bluzce.
Wideorozmowa

Faq

Kto pyta, nie błądzi

Zastanawiasz się, czy tak naprawdę w dobie AI copywriter jest Ci potrzebny? Na to oraz inne kluczowe pytania znajdziesz odpowiedź poniżej!

Kobieta trzyma w dłoni ołówek i pisze w notatniku, po prawej stronie znajduje się laptop, a po lewej kubek z napojem.
Brązowy symbol ołówka nad kartką papieru, nawiązanie do copywritingu.

Kto to jest copywriter i co on takiego potrafi?

Copywriter to taki magik słów – potrafi zamieniać myśli, idee i emocje w teksty, które oczarowują czytelnika.

Jego magiczne moce to nie tylko zdolności językowe, ale również umiejętność wnikliwego analizowania potrzeb klienta i tworzenia treści wychodzących im naprzeciw.

Dobry copywriter wie, jak ludzki umysł przyswaja to, co czyta, i jest na bieżąco z najnowszymi trendami w marketingu. Dzięki temu potrafi wyczarować teksty, które pomogą Ci zrealizować cele biznesowe.

Brązowy symbol przedstawiający użytkownika strony www Słowa Klucze.

W czym copywriter jest lepszy od sztucznej inteligencji?

Sztuczna inteligencja wygeneruje Ci naprawdę dobry tekst na stronę internetową, napisze świetnego e-maila do kampanii marketingowej, a nawet zaproponuje chwytliwy slogan dla Twojej marki.

Ale pracuje na tym, co już było. No i brak jej ludzkiego wyczucia.

Copywriter posiada zdolność interpretacji subtelności językowych, rozumie kontekst emocjonalny i łączy analizę danych z kreatywnością – a te cechy pozwalają dostosować treści do unikalnej tożsamości Twojej marki.

Brązowy symbol wykresu, nawiązanie do wzrostu sprzedaży dzięki wartościowym treściom na stronie www.

Dlaczego warto skorzystać z usług copywritera do tworzenia treści na stronie internetowej?

Profesjonalne teksty nie tylko przyciągają uwagę, ale także komunikują wartości Twojej marki. Decydują o tym, czy ktoś przescrolluje stronę, sprawdzi, czy masz coś ciekawego w zanadrzu i – co najważniejsze – skorzysta z Twojej oferty.

Przemyślana architektura treści i spójne teksty dopasowane do Twojej grupy docelowej przekonują klientów do działania.

Co to jest ta cała strategia komunikacyjna marki?

Strategia komunikacyjna to kluczowy element budowy spójnego wizerunku Twojej marki – taki kompas dla wszystkich komunikatów i interakcji firmy z otoczeniem.

Określa, kto jest odbiorcą treści, w jaki sposób się z nim komunikować, jakie wartości marka chce przekazać i jak chce być postrzegana.

Ile trwa proces tworzenia treści?

Czas potrzebny na stworzenie treści zależy od… projektu. 😉

Współpracując z Tobą, jaram się naszym projektem, poświęcam mu całą swoją uwagę i chcę Ci pokazać efekty, gdy tylko zostaną dopieszczone. Od spotkania strategicznego do pierwszej wersji tekstu mija zwykle 10 dni roboczych.

Brązowy symbol portfela.

Ile kosztują usługi copywritera?

Koszty zależą od… projektu. 😉

Po omówieniu Twoich potrzeb przygotuję szczegółową ofertę cenową, zapewniając transparentność i pewność co do kosztów przed rozpoczęciem współpracy.

Widełki cenowe znajdziesz również w zakładce oferta.

Brązowy symbol ołówka, nawiązanie do copywritingu.

Czy koszty obejmują również dodatkowe korekty i poprawki?

Cena obejmuje tworzenie strategii komunikacyjnej, projektowanie treści, stworzenie tekstu, optymalizację pod SEO, redakcję i korektę wykonaną przez profesjonalną korektorkę, 2 rundy poprawek oraz ostatni look, gdy treść pojawi się na stronie.

Wszystko po to, by końcowy efekt zapierał dech w piersiach!

Brązowy symbol prezentacji.

Czy treści na stronę będą zoptymalizowane pod kątem wyszukiwarek (SEO)?

Oczywiście! Korzystam z narzędzi pozwalających na weryfikację stworzonych treści pod kątem algorytmów.

Dzięki temu otrzymasz teksty, które poprawią widoczność Twojej strony w wynikach wyszukiwania.

Czy można wprowadzić poprawki do stworzonych treści?

Ależ jak najbardziej! Treści tworzę według opracowanej wspólnie strategii, dostarczonych przez Ciebie materiałów oraz zatwierdzonego projektu.

Ale każdy feedback jest na wagę złota!

Nasza umowa gwarantuje Ci darmowe 2 rundy poprawek, aby rezultat był cacy. 👌

Skąd wiadomo, że treści są unikalne?

Działam zgodnie z najwyższymi standardami etycznymi, zatem dostarczam treści w całości oryginalne. Dodatkowo używam narzędzi antyplagiatowych, aby potwierdzić ich unikalność.

Brązowy sumbol teczki, która nawiązuje do prowadzenia biznesu.

W jakiej formie są gotowe treści?

Gotowe treści udostępniam w dokumencie Google wraz ze wskazówkami, np. dotyczącymi optymalnego umiejscowienia treści na stronie lub dodatkowych elementów podbijających SEO.

Nie ma tu rozkmin, które chodzą Ci po głowie?

Pogadajmy!

Blog

Szewc, co bez butów nie chodzi

Artykuły na temat marketingu, copywritingu i biznesu online

Wchodzę po dawkę wiedzy
Srebrny laptop, który nawiązuje do prowadzenia biznesu online.

E-mail marketing – czy warto go stosować w Twojej firmie?

Już za niedługo będzie tu świetny artykuł!

Sprawdź więcej
Wyróżnione
Biurko, na którym znajduje się notes, srebrny długopis, smartfon, laptop, czarny zegarek ze srebrną tarczą i kawa w białym kubku.

Czym jest SEO

SEO (Search Engine Optimization), czyli optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych, oznacza wszystkie te zabiegi, które sprawiają, że gdy użytkownik wpisze w lupkę zapytanie związane z Twoją branżą – to właśnie Twoja witryna wyświetli mu się jako jeden z pierwszych wyników.

Sprawdź więcej
Srebrny laptop, który nawiązuje do prowadzenia biznesu online.

Czy warto prowadzić bloga firmowego?

Już za niedługo będzie tu świetny artykuł!

Sprawdź więcej